Facebook Ceneo

FAQ (pytania i odpowiedzi)

Rozwiń wszystkie
Kontakt z nami
  1. Jak się z nami skontaktować?

    Jest wiele form kontaktu z nami. w tym:

    • telefon: 32 307 13 31, 530 219 808
    • e-mail: kontakt@prezentzycia.pl
    • Facebook
    • Livechat
    • Formularz zapytania na stronie (widoczny na każdej stronie prezentu)

    Każda z tych form kontaktu jest na bieżąco obsługiwana :)

Zakup prezentu
  1. Czy muszę zakładać konto, aby zakupić voucher?
    Nie, nie trzeba zakładać konta, aby zakupić voucher. W formularzu zakupowym będzie możliwość pominięcia rejestracji i kontynuowania zakupu bez zakładania konta.
  2. Czyje dane wpisać w zamówieniu?

    Przy składaniu zamówienia wpisujemy swoje dane. Na voucherze nie będzie danych osobowych, ani ceny, więc nie jest potrzebne podawanie danych osoby obdarowanej.

  3. Gdzie wpisać dane osoby obdarowanej?

    Tych danych nie trzeba podawać, ponieważ voucher jest na okaziciela i może go wykorzystać każdy, kto voucher otrzyma.

  4. Jak zamówić voucher?

    Aby zamówić voucher wystarczy znaleźć na stronie odpowiedni towar np. Lot paralotnią i przy liście wariantów kliknąć przycisk do koszyka. Po tym zostaniemy przekierowani do naszego koszyka w celu sprawdzenia co się z nim znajduje i przejścia do formularza zakupu.

  5. Jakie są formy dostawy?
    Najszybsza forma dostawy to ekspresowy voucher pdf - w 1 minutę na maila, niezależenie od płatności. Inne formy dostawy to: kurier Inpost, paczkomat Inpost (dostawa w 2 dni robocze od złożenie zamówienia), oraz przesyłka pocztą polska (ok. 3-4 dni robocze od daty złożenia zamówienia.
  6. Jakie są koszty dostawy?
    • Voucher pdf na maila - 0 zł
    • Poczta polska - 0 zł
    • Kurier Inpost - 13 zł
    • Paczkomat - 9 zł
    • Dla zamówień o wartości powyżej 250 zł, wszystkie formy dostawy są bezpłatne
  7. Nie wiem jaki prezent wybrać.

    Skorzystaj z podpowiedzi w wyszukiwarce po lewej stronie, gdzie możesz zaznaczyć "dla kogo" i "okazja", aby wyselekcjonować najbardziej pasujące prezenty.

    Jeśli nie wiesz czy dany prezent się spodoba wybierz zestaw prezentowy, za pomocą którego sam Obdarowany będzie mógł wybrać prezent mieszczący się w wybranej kategorii cenowej.

    Zawsze możesz do nas zadzwonić i dopytać o radę specjalisty - tel. +48 32 307-13-31.

  8. W jakim terminie otrzymam voucher? Zależy mi na czasie.
    • Voucher pdf na maila - 1 minuta od złożenia zamówienia (voucher do samodzielnego wydrukowania)
    • Kurier i paczkomat Inpost - 2 dni robocze od złożenia zamówienia
    • Poczta Polska - 3-4 dni robocze od złożenia zamówienia. 

     

    Do każdego zamówienia wysyłamy voucher pdf na maila. Automatycznie otrzymasz voucher ma maila od razu po złożeniu zamówienia, jednocześnie wyślemy ci wydrukowany przez nas voucher zgodnie z Twoim zamówieniem. 

Rezerwacja i realizacja vouchera
  1. Czy można umówić termin przed zakupem vouchera?
    Niestety nie ma takiej możliwości - voucher jest ważny rok od daty zakupu, termin należy umówić po zakupie, zgodnie z instrukcją widniejącą na voucherze.
  2. Otrzymałem Voucher. Jak go zrealizować?

    Skorzystaj z sekcji: rezerwacja Po wypełnieniu formularza rezerwacji otrzymasz na maila dane kontaktowe do organizatora (numer telefonu, adres e-mail) lub kolejne instrukcje dotyczące dalszych etapów rezerwacji terminu. Jeżeli masz jakikolwiek kłopot z rezerwacją lub pytania z nią związane, skontaktuj się z nami, a pracownik obsługi klienta przeprowadzi cię przez proces rezerwacyjny: 32 307 13 31, 530 219 808

Wymiana vouchera
  1. Czy mogę wymienić prezent na inny?

    Jest taka możliwość. W tym celu proszę napisać do nas maila na kontakt@prezentzycia.pl, podając nr rezerwacyjny vouchera. W przypadku wyboru droższego prezentu, wymagana jest dopłata. Szczegóły w Regulaminie: Wymiana prezentu.

Zwroty
  1. Co, jeżeli minie czas na zwrot, a obdarowany nie jest zadowolony z prezentu?

    W takim przypadku zachęcamy do wykonania wymiany vouchera. W naszej ofercie osoba obdarowana z pewnością znajdzie coś, co trafi w jej gust. Regulamin oraz instrukcję wymiany można znaleźć tutaj:: Wymiana voucherów.

  2. Ile mam czasu na zwrot?
    Chęć zwrotu należy zgłosić najpóźniej 14 dni roboczych od daty zakupu vouchera. Nie można w tym czasie wykonać rezerwacji.
  3. Jak zwrócić voucher?
    Aby dokonać zwrotu wystarczy napisać do nas maila na kontakt@prezentzycia.pl z prośbą o zwrot i z numerem rezerwacyjnym prezentu. Należy również podać takie informacje, jak numer konta oraz imię i nazwisko właściciela konta.
Newsletter
  1. Co mi da zapisanie się do newslettera?
    Z newslettera korzystamy głównie po to, by rozesłać naszym stałym klientom kody rabatowe na zakupy w naszym sklepie. Zazwyczaj takie kody rozsyłane przed świętami, lub z okazji specjalnych dni, jak dzień matki, dzień kobiet, dzień dziecka itd. Zazwyczaj robimy promocję na cały asortyment, rabatujemy zamówienia na 10 lub 15 %. W związku z tym, jeżeli nasze pomysły na prezenty trafiają w twój gust, opłaca ci się śledzić nasz newsletter :)
Życzenia na voucherze
  1. Czy na voucherze można wpisać własne życzenia (urodzinowe, z okazji świąt itp.)?
    Tak, w formularzu zamówienia znajduje się "pole na życzenia". Wpisane tam życzenia zostaną wydrukowane na voucherze. Jeżeli nie uzupełnisz tego pola pozostanie ono puste.
  2. Jak długie mogą być życzenia na voucherze?
    Na voucherze mieści się 200 znaków ze spacjami. Jeżeli przekroczysz tę długość, życzenia zostaną ucięte. Jeżeli chcesz wstawić dłuższe życzenia, zalecamy by pozostawić pole puste, a po odebraniu przesyłki można wypisać życzenia odręcznie :). Dzięki temu voucher podarunkowy będzie miał spersonalizowany charakter :)
  3. Jakie życzenia wpisać na voucherze?

    Zachęcamy do zapoznania się z inspiracjami na życzenia: https://www.prezentzycia.pl/pl/zyczenia-urodzinowe

Newsletter
Informacje o nowościach, konkursach i promocjach. Dostęp do ofert dedykowanych. Regularnie kody rabatowe.
Biuro: ul. Zygmunta Starego 1/3, 44-100 Gliwice
tel. 32 307 13 31, 530 219 808, email: kontakt@prezentzycia.pl
NIP: 6312608223

Płatności obsługuje:

Payu.pl
eCard